Seriko

Kitabın en beğendiğim kısmı..
Mutluluğun resmi yapılsın isterdim. Bunun nasıl yapılacağını çok iyi biliyorum. Bir anne resmi yapılsın isterdim, iki çocuğu olsun; kucağında gülümseyerek tutup emzirdiği küçüğü, o annenin iri göğsünün ucunu mutlulukla gülümseyip emerken, hafifçe kıskanan büyük kardeşle annenin gözleri buluşsun isterdim. Hem bu resimdeki anne ben olayım, hem de bu resim gökteki kuşu hem uçar gibi, hem de gökte mutlulukla sonsuza kadar asılı kalır gibi gösterip, zamanı durduran Heratlı eski üstatların usülüyle yapılsın isterdim. Biliyorum, kolay değil.
Sayfa 469·Kitabı okudu
Reklam
Bu bitmeyecek bekleyiş birden öyle acı ve sıkıcı geldi ki, bu zamandan çıkmak istedim.
Sayfa 461·Kitabı okudu
...kusurlarıyla övünen aptallar yüzünden âlem daha renkli, ama daha aptal ve elbette çok daha kusurlu olacak.
Sayfa 429·Kitabı okudu
"İnsan nasıl mutlu olacağını bilmesine rağmen, mutlu olamayabilir."
Sayfa 417·Kitabı okudu
Ne zormuş insan olmak, daha da çetini insan gibi bir hayat .
Sayfa 403·Kitabı okudu
Reklam