Şêrînn

Şêrînn
@Serinnn
Bizi en fazla yoran şey de bu belirsizlikti zaten.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir gece bir gün olmuşum Şiir huylum hasret kalmışım Yâri el koynuna göndermişim Şimdi yangın benim Amed içinde
"Biz zaten doğru yolu bulmak için çıkmadık mi yola? Şu dünya kaybolmayan ne var söyler misin? Biz Kürtler neredeyse tarihin derinliklerinde kaybolmamış mıyız? Kardeş kardeşi, anne evladını kaybetmemiş mi? Dilimiz kayıp, kültürümüz kayıp, kimliğimiz kayıp, tarihimiz kayıp... Tüm çabamız kaybettiklerini bulmak için değil mi? Mücadelemiz kendi öz değerlerini bulma mücadelesi değil mi? Eğer sorun buysa evet yoldaşım, kaybolduk..."
Nerede yaşarsak yaşayalım, ezilenler her ne kadar haklı, masum olurlarsa olsunlar, karşılarındaki devlet gücü onları haksız ve katil olarak gösterebilir.