Özetleyecek olursam kitabın içindeki şu cümleleri kullanırım: "Neden mevcut halimizle bir kez gelmiş olduğumuz şu dünyada atıl, miskin ve tembel yaşayalım? Neden başkalarından şefaat bekleyelim."
Kitap dini konulardan bahsetse bile içinde bilinç uyandıran önemli anekdotlar barındırıyor.
Özenle hazırlanmış bir eser.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Eserin içeriğinde esprili bir dil kullanmasına rağmen güzel bir çalışma içindeki konular daha ciddi ve zenginleştirilerek değerlendirilebilir. Şunu da eklemek isterim kitap başlangıç için fikir temelini oluşturan kitaplarda başı çekecek olan kitaplar arasında yer alır. Birçok alıntısını aldım yazarın temennim daha güzel eserlerle karşımıza çıkar.