Okurken kendimi buldum... ama bi zaman sonra kendimle ilgili böyle şeyler duymaktan sıkıldım... yarım bıraktım, bi gün tekrar okuyacağım... şimdilik rafımda kendimi anlamamı beklemesi lazım..
Beni bazı kısımlarında çok ağlattın. Ve tekrar hayatta renk ayrımı kadar saçma bişey olmadığı düşündüğümü bana hatırlattın... bazı sayfalarda kendimi buldum, bazı sayfalarda da karaktere ağladım harikaydı
KarışıkSharon M. Draper · Genç Timaş · 20193,935 okunma
Senai Demirci bana MiMeMa'nın (Minnet duy, Memnun ol, mahçup kal) hayatta ne kadar gerekli olduğunu gösterdiğin için teşekkürler... her sayfasında derin derin düşüncelere daldım kendimle ilgli çoğu şeyi kitapta fark ettim harika bi 224 sayfaydı.