Sertur koca

Sertur koca
@Serturkoca
03/03/25 iyikiii 31.. Madem ki dünya fani değmiyor âlâki kalbe.. Çiçek açsın ruhunuz..
Bazı anılar,fotoğraflar ve gözyaşı kalsın geriye..
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Her şeye rağmen,her türlü kırılıp incinmişlige, kırılmışlığa rağmen yine de seviyorum insanları. Ama artık uzaktan çoğunu. Muhattap olmadan; kin,öfke,nefret gibi insanı zehirleyen duygulara içimde yer vermeden sadece Yaradan’dan dolayı yaratılmışsa saygı adına,o kadar.Benim hayat felsefem de kimsenin kötülüğünü , düştüğünü görmek yoktur. Böylesi düşüncelere yüreğimde yer de yoktur. Sadece şu var bende; iyi gelenler yakın olsun, üzen ,kıran, dökenler uzağımda dursun.”
Madem ki dünya fani değmiyor âlâki kalbe..