“Her şeye rağmen,her türlü kırılıp incinmişlige, kırılmışlığa rağmen yine de seviyorum insanları. Ama artık uzaktan çoğunu. Muhattap olmadan; kin,öfke,nefret gibi insanı zehirleyen duygulara içimde yer vermeden sadece Yaradan’dan dolayı yaratılmışsa saygı adına,o kadar.Benim hayat felsefem de kimsenin kötülüğünü , düştüğünü görmek yoktur. Böylesi düşüncelere yüreğimde yer de yoktur.
Sadece şu var bende; iyi gelenler yakın olsun, üzen ,kıran, dökenler uzağımda dursun.”