Aldırma, dert etme beni;
Hiç olmamışım gibi...
Nerdeyim, nasılım sorma, göremezsin ki beni; göstermem ki kendimi.
Yıkık bitik halimi, perişan gönlümü...
Görürsen utanır biterim, gözümü yere çakar giderim.
Sadece dinle sevdiğim, azıcık da olsa dinle.
Uçurumların eşiğinde karanlıkların dibindeyim.
Enkazın içinde en kötü haldeyim.
Her acıya rağmen ben yine de sendeyim.
Seninleyim, kafam duman duman.
Demleniyorum köşelerde bir bunalım içinde.
Ben de bilmiyorum nerde...
Senin için ne zamana kadar çarpacak bu kalp diye sorma, ne zaman duracağını bilmiyorum ki ben de...
#CanKan #SöyleSenMisin