Mutsuz olduğum yerden çıkıp gidebilme gücünü kendimde bulabilmiş olmama her gün şükrediyorum. Gitmek, bazen çare yalnızca gitmekmiş. Nereye gideceğini, gittiğinde ne olacağını düşünmeden gitmek. Mutsuz olduğunuz yerde kaldıkça bir umudunuz da olmuyor ama giderseniz bir ihtimaliniz var. İlk başta çok acıyor ama sonra geçiyor. Çok şükür. İyi ki gitmek diye bir şey var.