Sessizlik

Sessizlik
@Sessizli
“Kırdıysa; sessiz kal. Sessizliğinden kırıldığını anlamıyorsa onsuz kal.” -Şems’i Tebrizi
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Balzac; ‘Aslında hayatın en güzel anı; Her şeyden vazgeçtiğinde, seni hayata bağlayan birinin olduğunu düşündüğün andır’ der. İnsan insana yara olduğu kadar şifadır da.
İlişkiler
‘Artık kapatılan kapılar da çıkmaz sokaklar da pek umrumda değil. İmtihan olunmuşluğun getirdiği en güzel noktadayım..’
“Korktukça tutsak umut ettikçe özgürsün.”
‘Biri gelir seni sen eder.’ Şemsi Tebriz-i