Seda

Seda
@Sessizsedaa
İnsan üzgün olduğu zaman gün batımını çok sever...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir insan milyonlarca yıldızın yalnız bir tanesinde filizlenen bir çiçeği sevecek olursa yıldızlara bakmak onu mutlu etmeye yeter. Kendi kendine 'Çiçeğim oralarda bir yerlerdedir ' der.
"Biri ağlayınca ona nasıl yaklaşacağımı bilmiyorum. Gözyaşları ülkesi öyle gizemli ki..."
Bir yıldızda yaşayan bir çiçeği seversen geceleri gökyüzüne bakmak hoş olur. O zaman bütün yıldızlar çiçek açar.
"Yıldızlar, şu anda göremediğimiz bir çiçek içlerinden birinde yaşadığı için güzel."