" İnsan medeniyete kavuşmakla eskisinden daha fazla kan dökücü olmamışsa bile en azından daha kötü, daha iğrenç bir kan dökücü olduğu kesindir. İnsan eskiden hak uğruna kan döker , bunun için önüne geleni gönül rahatlığıyla temizlerdi ; zamanımızdaysa kan dökmeyi iğrenç saydığımız halde bu iğrençlikten kendimizi alamıyoruz. Hem de eskisinden daha çok. Hangisinin daha kötü olduğuna siz karar verin ."