Sevgi

Sevgi
@Sev_gii
Kendimden hallice ..... #77445114
Hey gidi saf ,temiz yürekli çocuk! Dünya kurulduğundan beri insanların sadece kendine fayda getirecek şekilde davrandıkları hiç görülmüş mü?
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Dünyadaki her şeye güzellik ve yücelik penceresinden bakar , en kötü en çirkin şeylerin bile güzel ve yüce olan taraflarını görürdüm...
Şaka değil,tembel bir ünvan,bir makam hatta koca bir gelenektir.
Bir defacık da aklını bir köşeye bırakarak ,ilk ve asıl sebepleri araştırmadan,derinlemesine düşünmeden sadece bir şeyler yapmış olmak için sev ya da nefret et .
Sayfa 21·Kitabı okudu
Aşık olmayı denedim, hemde bir değil iki defa; inanır mısınız baylar, korkunç acılar çektim.