Sevcan Gök

Sevcan Gök
@Sevcangok17
“İnsanlar kötüydü,kitaplara sığındım.”
Ege Üniversitesi
Çanakkale
Çanakkale, 29 Nisan
1008 okur puanı
Mart 2020 tarihinde katıldı
Neden olmasın sanki, kendimize daima yaşanacak iklim yaratmaktan başka ne yaparız? Hal denen keskin bıçak sırtımda oturamayacağımıza göre.
Sayfa 270·Kitabı okudu
Alıntı
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Ben etrafımı sevmezsem rahat edemiyorum. Her şey içimde altüst oluyor sanki.
Sayfa 265·Kitabı okudu
Alıntı
Bütün çocukluğum kavga, dırıltı içinde geçti. Bilmezsin neler çektim! Bağıran insan sesi beni öyle korkutuyor ki… Hele hiddetin değiştirdiği insan yüzü! Öyle kendinden çıkıyor, öyle katılaşıyor ki insan… Dünyada bundan kötü, iğrenç bir şey olamaz.
Sayfa 265·Kitabı okudu
Alıntı
İnanmayan bir adamla çalışmak dünyanın en güç işidir.
Sayfa 257·Kitabı okudu
Alıntı
Bırak canım, o şüpheleriyle, inatlarıyla övünsün dursun. Hayat yürüyor. Bir gün kervanın dışında kalınca anlar! Bu dünyada yeni diye bir şey var! Onu inkar edenin vay haline!
Sayfa 257·Kitabı okudu
Alıntı