Karşılıksız sevmek. Sevilmeyeceğini bile bile vazgeçmemek. Git dese de kalmak. Bunlar benim de yaptığım en büyük hatalardır. Belkilerle, hayallerle, gencecik aklını çürütürsün. Vazgeçmeyi bilmek, seni sevene gitmeyi bilmek lazım. Ama sevmek sevilmek güzel şey. İnsana insan olduğunu hissetirir en başta. Sevgi. Hata olamaz.