Sevda124

Sevda124
@Sevda1245
Ne pişman, ne düşman, ne de kahraman olmaya değer bazı insanlar
Edebiyat
Reklam
ne güzel güldün o akşam bana
Edebiyat
Sevmek bazen insana acı verir.. 💔
Edebiyat
Moralim bozuk bi gülsene
Edebiyat
Hatanı neden görmezden geliyim kör müyüm
Edebiyat