Sevda124

Sevda124
@Sevda1245
“gelirsen yolum genişler, gelmezsen hayalini severim. yanmaktan korkmam ben. bu aşka, sağ çıktığım yerlerden geldim.”
Edebiyat
Reklam
Sesini duyduğumda, içimde uçuşan bir şeyler var. Sesinde, mutluluk bahçeleri var. Dünyanın tüm kötülüklerini unutturacak bir şeyler var.
Edebiyat
Bi’ gece yarısı başım omuzlarında, bir de elin avuçlarımda kafidir tüm dünyayı karşıma almama. 
Edebiyat
“Diyorum ki unutun! Unutun ve kavuşun geleceğinize. Çünkü özgürlük, geçmişin değil geleceğin ellerinde.”
Edebiyat
"Satırlarımda saklı cehennemim."
Edebiyat