Sevda124

Sevda124
@Sevda1245
gecenin en ulaşılmaz yerinde ortalığı aydınlatan bir yıldırımın sesini duyup, korkan bir çocuğun sarıldığı bez bebeğinin üzerinde yarı sökülmüş şekilde sanki her an düşecekmişçesine duran bir düğmenin köşesinden fırlayan iplik gibi bakıyorum hayata.
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kimse gülüşüne şahit olmasin..
Edebiyat
açan en güzel çiçeksin gönlümde.
Edebiyat
olması gerektiği gibi değil de içimden geldiği gibi yaşıyorum.
Edebiyat
kavuşmak, bazen karanlık bir odada kendi ruhuyla konuşmak insanın.
Edebiyat