Birinden ya da bir şeyden soğuduğum zaman o kadar uzaklaşıyorum ki o konu hakkındaki her şey bana batmaya başlıyor. Hafızamdan bile komple silmek istiyorum öyle bir soğumak.
Ne kadar zorlasam da açılmayıp beni en güzeline getiren bütün kapılara teşekkür ederim. O an senin için en iyi ihtimal o kapı zannediyorsun ama bir şeylerin olmayışının bile güzelliği varmış, anladım.