Sevda Aras

Sevda Aras
@Sevda_aras
Kırmızı gün batımı, bana insanlığın gün batımını düşündürdü.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kaç yıl sonrasına gidersek mutlu oluruz ?
" Ya zulüm ortak bir tutku olmuşsa? Ya bu arada ırk gelişip insanlığını kaybetmiş ve insanlık dışı ,merhametsiz ve karşı konulmaz derecede güçlü bir yaratık haline gelmişse?"
Açıklamam çok basit ve bir o kadar da inandırıcıydı, bütün yanlış görüşler gibi !
"Bu dünyayla yüzleş. Yolunu yordamını öğren. Dikkatle izle, anlam çıkarmak için çok acele tahminlerde bulunmaktan kaçın .önünde sonunda tümünün ipuclarını bulacaksın ."