Dikkatli bakınca gol her iki takım oyuncularının yaptıklarının ve yapmadıklarının sonucudur.Hayat da böyle…Hayatta aldığınız sonuçlar ve yaşadıklarınız, daha önce yaptıklarınızın ve yapmadıklarınızın sonucudur.
“Hep daha fazlasını isteyen birini asla mutlu edemezsiniz.” der. Çocuklar bile artık sahip olduklarına değil, bir sonra neye sahip olacaklarına odaklanmış durumdalar.