Kendi kendimiz hakkında yarattığımız imgeyi terk etmek çok güçtür: Bunu uzun zamanda, büyük çaba harcayarak oluşturmuşuzdur, bu imgeye bağlanmışızdır ve onun yardımıyla bir gerçeklik putuna demir atmış durmuşuzdur.
Öğrenmek, gelişmek, oluşturmak her zaman çaba ister. Zaten şu minicik varoluşumuzun özgünlüğünü ve yeri doldurulmazlığını tanımlayan ne öğrendiğimiz, nasıl geliştiğimiz ve neyi oluşturduğumuz değil midir?