Sevkutlyr

Sevkutlyr
@Sevdakut
~Minimalist ~ Yüreğinizin güzelliği, gününüze sevgi dolu geçsin..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ölümün bir iyilik olduğuna ilişkin umudun ne kadar büyük olduğunu da görürüz, çünkü ölüm ancak iki şeyden biri olabilir: Ya o bir tür hiçliktir, yada herkesin dediği gibi ruhun bu dünyadan ayrılarak başka bir dünyaya göç etmesidir..
Alıntı
Yüreğinizin güzelliği gününüze sevgi dolu geçsin🌸🌿
Hisler
Zamanın doğrusal olduğuna güveniriz. Muntazam şekilde ilerlediğini düşünürüz hemde sonsuza dek. Ancak geçmiş, günümüz ve gelecek arasında ki fark ilizyondan başka bir şey değildir. Dün bugün ve yarın peş peşe gelmez, sonsuz bir döngü halinde birbirlerine bağlıdır. Her şey birbirine bağlı 🌿
Düşünce