Sevkutlyr

Sevkutlyr
@Sevdakut
~Minimalist ~ Yüreğinizin güzelliği, gününüze sevgi dolu geçsin..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kadın
" Kadınsız hikâye tuzsuz aşa benzer."
Sayfa 32·Kitabı okudu
Kadın
Ölümün bir iyilik olduğuna ilişkin umudun ne kadar büyük olduğunu da görürüz, çünkü ölüm ancak iki şeyden biri olabilir: Ya o bir tür hiçliktir, yada herkesin dediği gibi ruhun bu dünyadan ayrılarak başka bir dünyaya göç etmesidir..
Alıntı
Yüreğinizin güzelliği gününüze sevgi dolu geçsin🌸🌿
Hisler