Mesaj atanları engelliyorum.kendine saygısı olan karakterli insan atmaz zaten.bende sizin gibi okuyucuyum.incelemelerim kendi şahsi fikrimdir.okuyun ona buna saçma mesajlar atmayın.
Rakımı yüksek uçurumları bir ayağı kırık
şövalede gözlerinin en tepesine çiziyorum,
ne zaman niyetlensem ölmeye, tebessümlerine
ayağım takılıyor, kirpiklerinin en karasına düşüyorum
Hasadı gecikmiş zamanlardan
içi elem dolu kaç hatıra varsa
bana payidar, uzakları sen olan
yolların nasırlı mesafelerine
gizledim, biliyorum dönmeyeceksin
Kalbinin resmi tutanağında
ıslak imzamın olmadığı ağır
kayıplı bu hikâyenin son
sözlerini de al yanına
Az biraz daha kır beni,
biraz daha incit,
yap hadi son kıyağını
Platonik bir veda olsun
bu gidişin, gittiğini
görmeyeyim mesela