Mesaj atanları engelliyorum.kendine saygısı olan karakterli insan atmaz zaten.bende sizin gibi okuyucuyum.incelemelerim kendi şahsi fikrimdir.okuyun ona buna saçma mesajlar atmayın.
Denize kıyısı olmayan herhangi bir kentin
çiçek satan kadınlarının aç kaldığı muhitlerden
deniz kokusu tadında azalan umutlarımızı
mektuplaşmış, öylece uçsuz bucaksız gitmişiz
birbirimizden, mutluluğun esamesi bile olmayan
kadim yalnızlıklara
Taburcu olamadığımız bir sevdadan kalma
günahlarla açtığımız yaraları farklı şehirlere
taşımış, ölü ozanlardan dinlediğimiz şarkılarla
bıraktığı izin ikimizce aynı olduğunu anlamışız