Mesaj atanları engelliyorum.kendine saygısı olan karakterli insan atmaz zaten.bende sizin gibi okuyucuyum.incelemelerim kendi şahsi fikrimdir.okuyun ona buna saçma mesajlar atmayın.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Severek bitirdiğim hatta hayatımda bitmesini istemediğim tek kitap. mutaassıp insanların kitaba isminden dolayı önyargılı yaklaşacağını biliyorum. Ama okuduklarında yanılacaklarını kendileri de görecekler. Şiirlerinde cümleler o kadar çok manidar ve uzunki anlamak için defalarca okumanız gerekebilir ama bu sizi yormuyor aksine mutlu ediyor sanki cümleler büyülü ve kesinlikle şunu iddia edebilirim ki şiirler ikinci defa okunduğunda daha bir lezzetli geliyor. İlkinde hissettiğiniz duygular hem farklılaşıyor hem daha da derinleşiyor. Ve kimsenin anlama kapasitesini küçümsemiyorum ama bu şairi anlamak için gerçekten kültürlü bilgili ve kelime dağarcığı geniş biri olmak gerekiyor. Konusuna gelecek olursak genelde bir vedadan ve bir gidişten bahsediliyor. ve giden kişiyi o kadar güzel anlatıyor ki kadını kıskandığım zamanlar bile oldu dürüst olmak gerekirse böyle sevilmeyi çok isterdim. kısa zamanda çok sevileceğine inandığım bir kitap ve yanılmayacağımı da çok iyi biliyorum. her mısrasın da kalite var.