Alya

Alya
@Seven_gitmezdi
1:25
Müsade edilseydi,çok güzel olmasa bile mutlu olduğum bir hayat yaşardım. Gözlerim hep ışıldardı. Her şeye gücüm yetmese bile en azından hevesim olurdu, olmadı.
Reklam
Cefasını ben çektim ama sefasını 2 günlük bir kız sürüyorsa dirisi beni ölüsü cenneti görmesin.
Sevenin gidecebileceğini hiç düşünmezdim bir gün senden gidinceye kadar..
İnsan ilişkilerine tahammülüm kalmadı. Biri hayatımdan çıkınca hiç sorgulamıyor ve üzülmüyorum. Öyleyse bırak öyle kalsın deyip geçiyorum.