Dediler ki, "En azından seni daha güçlü yaptı." Ama içimdeki çocuk sessizce cevap verdi. "Ben sevgi umuyordum, hayat dersi değil. İhtiyacım olan teselli idi, yara izleri değil."
Müsade edilseydi,çok güzel olmasa bile mutlu olduğum bir hayat yaşardım. Gözlerim hep ışıldardı. Her şeye gücüm yetmese bile en azından hevesim olurdu, olmadı.