Alya

Alya
@Seven_gitmezdi
Velhasıl kelam kimseyi sevmeyin, iyi geceler.
Reklam
Dediler ki, "En azından seni daha güçlü yaptı." Ama içimdeki çocuk sessizce cevap verdi. "Ben sevgi umuyordum, hayat dersi değil. İhtiyacım olan teselli idi, yara izleri değil."
1:25
Müsade edilseydi,çok güzel olmasa bile mutlu olduğum bir hayat yaşardım. Gözlerim hep ışıldardı. Her şeye gücüm yetmese bile en azından hevesim olurdu, olmadı.
Cefasını ben çektim ama sefasını 2 günlük bir kız sürüyorsa dirisi beni ölüsü cenneti görmesin.
Sevenin gidecebileceğini hiç düşünmezdim bir gün senden gidinceye kadar..