Yoruldum....işte ,
Daha kafamı dinlemeye bile fırsat bulamadan insanların gelip bende dinlenmesinden yoruldum.
Sesini bile duymak istemediğim insanların sözlerinden , varlığına bile tahammül edemediğim yüzlerinden ve herkese yetiştiğim ama kendime geç kaldığım gündüzlerimden yoruldum.
Sev ada