"Kimin bana eşlik ettiğinin ne önemi var , nasıl olsa herkes aynı ölür" .
Bu böyledir. Yürüdüğümüz hayat yolunda daima birileri hayatımıza girer. Kimisi çok kalır kimisi daha az ama muhakkak herkes gider. Ne derler bilirsin ;
"Hiçbir mezar iki kişi kazılmaz"...🍃🍂
Gönlümün maviliği gitmesin gökyüzünden ,
Kuşların gülücüğü eksilmesin yüzünden ,
Kar yağsa da bu ıssız vadiye , gün bitmesin !
Yapraklar üşüse de , çiçekler üşümesin !🌼🌸
Nurullah Genç