Sevil

Sevil
@Seviill
Halkla İlişkiler ve Tanıtım (İstanbul Üniversitesi)
Balıkesir
28 okur puanı
Ocak 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Gitmek, zaten çoktan ayrılmış olduğun yerden, bedenini aklının yanına götürmek değil mi?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Adalar hep yalnızdırlar. Tek başına ve denizin ortasında... Hiçbir yere kıpırdamazlar ama insanlar - eğer isterlerse- ona ulaşır... Onu severler ya da sevmezler... Bir daha gelir ya da gelmezler. Ada ise hep durur. Kimse gitti ya da geldi diye yıkılmaz... Belki de böyle olmak gerek hayatta.
Hayat ve anlar, onu kırıp yaşamanın farkına varmaya çalışmakla ve bunu başarınca da mutlu olmakla geçiyor.
Dünyada sadece iyilik olsa iyilikten söz edemezdin. Kötülük ortaya çıktığında kötülüğü seçmemek iyi olmaktır.
Bir kişiye, “Seni Seviyorum” dediğinizde; aynı zamanda diğer insanları, kaplumbağaları, kedileri, nar ağaçlarını ve genel olarak hayatı sevdiğinizi söylemiş olursunuz.