Sıkça karşıma çıkan bir kitabı okumaya geldi sıra. Yorumlar çok güzel ve alıntılar gerçekten dikkatimi çekti ama son okuduğum kitabın hala etkisindeyim. Bu yüzden ilgimi çeker mi bilmiyorum. Kitapla ilgili hep olumlu yorumlar var ama göreceğim. Mavinin Kapalı Tonu başlıyorum..