Sevilay Çakmak

Sevilay Çakmak
@Sevilay13
Yine aynı yerdeyim,
En azından ben hissetmiyorum. Bazen bize olanları unutuyorum, her şeyi unutuyorum. Bazen tekrar hatırlıyorum ve bize ne olduğunu merak ediyorum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kendi başıma belayım
"Yeteneğiniz ilerler, zevkiniz geri kalırsa elâlemin başına belâ olursunuz. Zevkiniz çoğalıp, yeteneğiniz azalırsa kendi başınıza belâ olursunuz. Bir türlü çaldığınız hoşunuza gitmez..."
İnsanların böyle bir düzensizlikte yaşayabilmesi ona çok inanılmaz geliyordu.
Temizliğe ve düzene sonsuz bir inançları vardı.