Geriye kalan şeyler benim için nasıl biliyor musun?..parmağını bir cam parçasının yaraladığı zaman derinin farklı bir şekilde bıraktığı iz gibi..deri kendini onardı, evet ama eskisi gibi değil ,orası bir bütün değil ..yabancıymışçasına duruyor..geriye kalanlar gibi.