Sevinç

Sevinç
@Sevincs
İstanbul
12 Aralık
169 okur puanı
Ekim 2019 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
".. içimde bir yerlerde boğulup gitmiş olan o silik anılara ulaşamıyordum."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ruhu çoktan ölmüştü, geriye öldürülecek yalnızca bedeni kalmıştı.
Ah, şu güzel kitaplar! Bunların hepsini okumak istiyorum.
Söz konusu başkalarının derdi olunca nasıl da hep daha zeki ve daha nesnel oluruz.
".. çünkü insan bir şeyleri sürekli içine attıkça bir süre sonra boğulmaya başlıyor."