Sevinç

Sevinç
@Sevincs
İstanbul
12 Aralık
169 okur puanı
Ekim 2019 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
"İnsan sevdiği için sever. Aşkın hiçbir gerekçesi yoktur."
Reklam
"Kötülük,insanın ağzından giren şeyde değildir. Kötülük oradan çıkandadır."
"İnsan sevince, nesneler daha çok anlam kazanıyor."
"Hayat yaşamakta olduğun andan ibarettir. "
"Çünkü ben ne geçmişte ne de gelecek de yaşıyorum. Benim yalnızca şimdim var ve beni sadece o ilgilendirir. Her zaman şimdide yaşamayı başarabilirsen mutlu bir insan olursun."
Reklam