Sevim Özbey

" İnsanlık ağacının kırılmış dallarıyız biz."
Sayfa 55·Kitabı okudu
Reklam
"Dünya' nın ömrü ile kendi ömrümün arasındaki orantısızlığın verdiği rahatsızlık güneş çarpması gibi sersemleştirici bir etki yapıyor üzerimde."
Sayfa 53·Kitabı okudu
"Beni hüzünlendiren şeyin ne olduğunu buluyorum: Yalnızlık duygusu. Bu şehirde yalnızım."
Sayfa 27·Kitabı okudu
"Asil insanların en neşeli zamanında bile bir hüzün vardır,daha düşük ruhlar ise en sefil zamanda bile neşelidir."
Sayfa 27·Kitabı okudu
"Öteki ben , önceki ben uç veriyor.."
Sayfa 23·Kitabı okudu