Tolstoy, "Sadece derin sevgisi olanlar, derin acıları hissedebilirler.”diyor ve Dostoyevski onu şöyle destekliyor; “Büyük bir akıla ve derin bir yüreğe sahip olanlar için acı çekme kaçınılmazdır.”
Şimdi ne yapmalıyım?
Yere mi düşmeliyim önce?
Sonra silkelenip yürümeli miyim gündüz gece?
Yada her şeyi kabullenip..
Boşlukta mı kalmalıyım sadece.
Düştüm işte!
Biri tutsun elimden..
Kalkmaya hazırım düştüğüm yerden.