Şevvakamauykuli

Şevvakamauykuli

, bir kitap okudu
Puan vermedi·200 syf.·
2025 3. kitabı
Julietta Suzuki
8/10 · 22 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Şevvakamauykuli

, 2025 okuma hedefini ekledi.
Hafi bakalım
2025 OKUMA HEDEFİ
17/40 kitap - %43 tamamlandı
17 kitap okudu
40 kitap
5,7bin sayfa
3 inceleme
29 alıntı
Spoiler
10/10
·736 syf.··
Beğendi
·
2024 111. kitabı
·
18 günde okudu
·
Okunma: 19 Kasım 2024 01:24
Öncelikle tabiki spoilerlı olacak Son yazısının bünyemde bıraktığı etki inanılmaz . Kitabımı alıp rafa koymak ve bir daha hepimiz gökyüzü olmak istedik'i bir daha ilk defa okuyamamak hissi çok kötü . O kadar odaklandım ki okurken hiç bitmesin istedim. Çünkü o benim hayatımın belli bir dönemi . Bir zamanların çilekeş kızı gelmiş tanrıça olmuş. Dünyayı yönetiyor. Bana bunu 3. Kitabın sonunda söyleseydiniz kesinlikle inanmazdım. Bana bunu 1. Kitabı okurken deseydiniz asla ama asla inanmazdım . Derdim ki " bu gariban kız mı tanrıça olacak . Külahıma anlat." Ama oldu . Çok da güzel oldu . Ya peki o mor oda . Ya odanın verdiği anlam. Daren onu derkenki mutluluğu. O odayı/odaları tekrar yapmak istemeleri. Mükemmel ya . Ama ben bulut kümesini görmeyi isterdim . İlk 3 kitapta sonayı çok görememiştik . Burada doydum ben . Ve kesinlikle varisliğini geri alacak . Evren konusuna gelecek olursak . Sanki N.G. düşünüyor. Ve sonra diyor ki benim okuyucuları sinir etmek lazım. Ne yapsam ki ? Ben evranı geri getireyim. Ya adam 3 kere geri geldi ya 3.dede öldü ya . Benim hatalarımdan ders çıkarmama benziyor. Şükür annesiyle beraber gittiler. Nova ve daren ilişkisine bittim. İlk kitaptan beri aklımda peki ya Arın ne olacaktı. Artık diyorum ki . Daren ve novam mutlu olsunda arın ne yapıyorsa yapsın. Yani bir kaç sayfa okuyayım diyip sonra yanlışlıkla 100 sayfa okuyunca anlıyorsun bitirmek çok zor olacak. Sadece zorunda olduğumda kalkıyordum. Bunun uğruna duo,lingo yu unuttum . Değer mi değer . Bu kadar güzel bir seri yazdığı için yazarımıza teşekkür ediyorum . Hgoi benim için bir dönemdi ve o dönem bitti . Garip hissediyorum. Bir daha böyle hissedememde beni üzüyor. Hgoi benim için çok önemliydi . Kapısında beni kendi içisine aşsın diye beklediğim güvenli bir çatım dı . Ve hala
Alıntı
Efsaneler ve LanetlerN. G. Kabal · Dex Kitap · 20241,755 okunma

Şevvakamauykuli

, bir kitap okudu
10/10
·736 syf.··
Beğendi
·
18 günde okudu
·
2024 111. kitabı
N. G. Kabal
9.3/10 · 1.755 okunma