Şevval Beğik

Şevval Beğik
@Sevvalbegik
İnsan tercihini yaşamaya mahkumdur.... @satürndengeldim🩵
Bazen diyorum ki keşke hiç olmasaydı yaşanmasaydı bunlar anılarımız olmasaydı benim için anı kalan her şey onun için onemsizdi çünkü.Onun hiç umurunda olmayan şeylere bu kadar değer vererek en büyük hatayı yaptım zaten.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Mavi hayalleri,siyah hayal kırıklıklarını temsil ediyordu.Bizim yolumuz da mavilerle başladı siyahlarla son buldu.Tüm hayaller hayal kırıklığımda boğuldu...
İyileşmek istiyorum artık...
HER ŞEY SENSİN
Şimdi senden vaz mı geçmeli? Masal olup yola devam mı etmeli?
Müzik
Geçmiyordu...
İzler kalır,Beste.İstesen de geciremezsin...
Sayfa 129·Kitabı okudu