Bazen diyorum ki keşke hiç olmasaydı yaşanmasaydı bunlar anılarımız olmasaydı benim için anı kalan her şey onun için onemsizdi çünkü.Onun hiç umurunda olmayan şeylere bu kadar değer vererek en büyük hatayı yaptım zaten.
Mavi hayalleri,siyah hayal kırıklıklarını temsil ediyordu.Bizim yolumuz da mavilerle başladı siyahlarla son buldu.Tüm hayaller hayal kırıklığımda boğuldu...