Çok güzel bir yaz kitabıydı bence.2 günde bitirdim ve aşklarının devamını rüzgar serisinde de görmek güzeldi. Olayların hızlı gelişmesi de güzeldi bence çok tatlı bir çift oldular.Herkes okumalı.
Mavi GeceK. Kübra Berk · Artemis Yayınları · 20255,1bin okunma
Çok sevdiğim bir seri oldu bu seri de yine.Sonu mutsuz son dense de bence mutlu söndü.Çünkü aşk için ve özgürlük için fedakarlıklar yaptılar.Ama en sonda bir kısımda ufak bir mantık hatası vardı bence.Yine de çok güzeldi.
Beyaz LekeAslı Arslan · İndigo Kitap · 20246,2bin okunma
Benim için çok güzel bir seriydi 4 kitabını da PDF den okudum ama bayıldım.Tüm seriyi 4 günde bitirdim.Cok güldüm ağladım ama bence 4 4lük kitaptı tavsiye ediyorummm.