Şevval Temur

Şevval Temur
@Sevvaltemur
“Ne yapalım, hayattan bizim payımıza da bu düştü. Ama hiçbir şey boşuna değildi. Yine yaşanması gerekiyorsa yine yaşarız.”
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"İnsanların en verimli olduğu çağda tükendim. Her anı, ne yapmam gerektiğini düşünerek geçirdiğim için çabuk yoruldum."
Edebiyat
"Bütün dileğim Nastenka’m, altında gezdiğin gökyüzünün her zaman ışıl ışıl olması, dudaklarından güneş gibi parlayan, mutluluk dolu gülümsemenin eksik olmaması. Kimsesiz fakat minnet dolu bir kalbe doldurduğun bir anlık mutluluk için de Tanrı seni korusun!"
Edebiyat
“Susmak daha kötüdür; suskunlukla geçiştirilmiş tüm hakikatler zehirlenir.”
Edebiyat
"Çünkü insanlar sevdikleri şeyi yok etmeye,daha sonra da yok ettikleri şeyi yeniden sevmeye ve değer vermeye meraklıdırlar"
Edebiyat