sevim gündüz

sevim gündüz
@Sewimce
İstanbul
istanbul
2 okur puanı
Temmuz 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
"Bu kadar zamandır beni neden üzdün o zaman?" Adem bıkkın bir iç çekti. Genç kızın omuzlarını serbest bıraktı ve doğrulup ayağa kalktı. Şirin'e tepeden baktığında gülümsedi. "Çok miniciksin," dedi ve yanına oturup gözlerinin içine baktı. "Sen geç geldiğinde ya da hiç gelmediğinde uyuz oluyorum. Ağzını burnunu kırasım geliyor. Fiyakayı bozdurmamak için de soramıyorum. Ve bu da seni görünce daha da çok öfkelenmeme yol açıyor." Adem, ona göz kırptı. "Anlaşılmayan bir şey?" Ahh adem keske senn de kitabin olsaydi :)
sevim gündüz
Kesinlikle olmalıydı Adem & Şirin ♥