Tutunabileceğimiz bir kol olmadığı gerçeğiyle yüzleşebilmeliyiz. Hayatta sadece yalnız başımıza yol aldığımızı, ilişkilerimizin sadece kadın ve erkeklerin dünyasında değil, gerçeklerin dünyasında olduğunu bilmeliyiz.
Ben, bu tek bir kelime bile yazmamış olan ve bahsettiğim kavşakta gömülü olan kızın hâlâ yaşadığına inanıyorum. O, sizlerin ve benim içimizde yaşıyor. Aynı zamanda da bulaşık yıkadıkları ya da çocukları yatırdıkları için burada olamayan pek çok kadının içinde yaşıyor...