“Ama sen özlemin nasıl bir şey olduğunu bilmezsin değil mi?”
“Özlemin nasıl bir şey olduğunu açıklayabilir misiniz?”
“Anıları birer birer bırakmaktır. Ara sıra aklına gelir ama her defasında geri dönemeyeceğini kabullenirsin. Bu yüzden kalbinde taşıdıklarını teker teker koparırsın, tamamen yok olana kadar”
“Kalbindekileri koparmak mümkün mü? Ölürsünüz.”
“Ölünce her şey biter diye ümit ederek yaşıyorsun işte.”
“Size hayatın tersliklerine karşı nasıl davranmak gerektiğini öğretmeye çalışıyorum.”
“Nasıl davranmalıyız?”
“Düştüğünüz zaman davranmanız gerektiği gibi. Düştüğünüz yeri lanetleyeceğinize, kaymanıza neyin sebep olduğunu araştırabilirsiniz.”