Sınır tanımadan büyük düşünmek, hayal gücünü sonuna kadar zorlamak ama elde ettikleri ile de mutlu olmayı bilememek..
Istediğini elde edemezsen elde ettiğini benmse.
Bakın bakalım bizlere neler vermiş Tanrı?
" yaşamak bir sanattır ve diğer sanatlar gibi öğrenilir. Bunu öğrenmenin yolu da okumaktır. Büyük bilgelerin yaşama sanatı ile söylediklerinden habersiz yaşamak hatalıdır. Bu insanlar ancak yaşadıklarını zannederler. Yaşama taklidi yaparlar."