Seydi ispir

Seydi ispir
@Seydispir
Sevilmeyeceğimi bile bile ona gittim. Gittiğim her adımda bittim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Eksikliğe mi alışmışız mutsuzluğa mı yoksa
"Bütün öfkelerimi toprağa götüreceğim, Yaşarken de anlatamadım kimseye..."
insanlık ölmeseydi, insanlar yalnız kalır mıydı?
*~*Çiçekler; yağmur gören, hüzünlü insanların bahçelerinde açarmış..*~*