Birinin hayatının neresinde olduğumu çözemediğim zaman, hiçbir yerinde olmamayı tercih ederim..
çünkü belirsizlik,
değersizliktir..."
demiş bir yazar...
bu sözü not düş kalbine...
dursun orda...
belki bir gün....
Tolstoy diyorki : "sadece derin sevgisi olanlar , derin acıları hissedebilirler."
Dostoyevski de ilave ediyor ve diyorki :
" Büyük bir akıla ve derin bir yüreğe sahip olanlar için acı çekme kaçınılmazdır "
Gün gelecek
Kalp kıranların kalbi kırılacak
Yarı yolda bırakanlar yarım kalacak
Gün gelecek
Herkes hakettiği hayatı fazlasıyla yaşayacak
Ama hiç kimsenin ahı da duası da karşılıksız kalmayacak....