İki gundur iki gıram uykuyla
Gorseydin beni kan çanağı gözler
Gerceği gorsen ne değişecekti
Varmıydı sende halden anlama vardıysada ben göremedim
Gerceği olsaydı görürdüm
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Derin bi mezar kazıtırdın kendi elimle bana
Ben cahil cuheyla bir edayla bir daha sevebilme ihtimaliyle kazdım
Ben yaşanmışlıkların hatırına yaşadığımız kotu anıları olumsuzlukları gömüp tekrar aşkı doruklarımıza kadar bir sevişmeyle başlarız diye kazıdım
Ben senden başka bişeyi düşünemeyen nerden biliyim aşkımı benle beraber gömebileceğin değil düşünmek hayal bile edemezdim
Son kez seni görebilmekti dünya gözüyle o zaman aklıma gelen ilk ve tek şey
Ama
Yüz ustu atın kendi elimle kazıdığım mezara
Üstüme toprak atan adamlar izin vermediler seni bir daha görmeme
Bu akşamda dünden kalma hayallerle uyutmaya çalışıyorum kendimi
Ama nafile
Yanlızlık izin vermiyor yine önceki akşamlar gibi
Gene bilmem saat kaç olmuş
Olum geldi aklıma
Ne olur ansızın elimi eteğimi ceksem
Günahım sevabım yeter yeter yaşanmışlıklar pişmanlıklar kalp kırklıkları ve yarım kalmışlıklar
Daha yaşayamadıklarım görmediklerim sevemediklerim okuyamadıklarım ve dinlemediklerim
Bu yaşımda merakımı cezbedebilecek bi hevesim soz konusu değil
Başımı alıp bi yerlere gitsem
Dağ taş toprak çiçek ilaki bişeyler bişeyleri hatırlatıcak
Bu örselenmiş kalbi
Hiç bi ateş bi daha Örseleyemez
Ne gerek vardı
Aşık olmaya bunca curcunanın ortasında
Ama ben
Ruhumun yaşama sevenici kalmamışken senle nüksetim hayata
Zaten hayatımda ağacların yaprakları hep dökülmüştü
Çiçekleri hiç sorma senle beraber koklaya bildim güleri
Aşık oldum sana
senle anlamın kazandı aşk
Sensiz olan hayatım kıştı senle baharı tınıdım
Ama işte ama
Senmi bunları cok gordun bana yoksa hayatmı bilemedim müctebam
Ne gerek vardı karanlığımın içinden cıkıp bidaha meskenine geri donmeye