Bazen hayattaki en yalnız insan olduğumu düşünürüm. Ama bunun başkalarının varlığıyla hiçbir ilgisi yoktur. Benim önemsediğim şeyleri önemsemeyerek beni yalnızlığımdan koparıp da gerçek anlamda eşlik etmeyenlerden nefret ederim. Bazen çevreme şöyle bir bakıyorum da hiç kimsenin bana eşlik etmemiş olduğunu, tek eşlikçimin zaman olduğunu görüyorum.